Kliendilugu: Framery Smart Pods Vaikuseruumid
Meie tootearendusinsenerid tegid koostööd Soome ettevõtte Frameryga, vaikuseruumide valdkonna eestvedajaga, et asendada nende traditsioonilised lahendused uue generatsiooni innovatiivsete vaikuseruumidega. Need uusima tehnoloogiaga vaikusekabiinid on samaaegselt modernsed, funktsionaalsed ja keskkonnasõbralikud.
Agiilne vs. Klassikaline Tootearendus: Milline Valida?
Õige metoodika valimine on tootearenduses projekti edu seisukohalt ülioluline. Kaks populaarset metoodikat, mida on laialdaselt kasutatud, on traditsiooniline kose metoodika (waterfall) ja agiilne metoodika (agile). Mõlemal lähenemisviisil on omad eelised ja puudused ning nende mõistmine aitab sul valida oma projektile õige lähenemise. Aga vaatamegi siis üle, milles need metoodikad seisnevad, mis on nende plussid, miinused ja erinevused, ning kuidas valida õige metoodika oma projektile.
Loe lisaks
Innovatiivsete materjalide roll tootearenduses
Tootearendus on teadagi keerukas ja dünaamiline protsess. Ettevõtted tahavad luua innovaatilisi ja jätkusuutlikke tooteid ning sellega seoses on innovatiivsete materjalide roll tootearenduses märgatavalt kasvanud. Miks peaks ka sina olema kursis uudsete materjalidega? Millega peaks arvestama, kui soovid neid oma toodetesse integreerida? Loe edasi ja saad teada!
Minimaalne Elujõuline Toode (MVP) - Mis see on? Kasulikkus Tootearenduses?
Minimaalne elujõuline toode (MVP) on tootearenduses kujunenud oluliseks strateegiaks ettevõtetele, kes soovivad innovatsiooni edendada ja samal ajal riske vähendada. MVP lähenemine, mis pärineb lean-startup meetoditest, võimaldab sul tooteideid valideerida, koguda kasutajate tagasisidet ja teha iteratsioone enne täismahus tootearendusse ja tootmisse investeerimist.
Loe lisaks
Jätkusuutlik Tootearendus: Rohelisema Tuleviku Rajamine
Jätkusuutliku tootearenduse tähtsus on märgatavalt tõusmas. Kuigi jätkusuutlikkus jääb veel sageli kaalukausil alla traditsioonilisematele toote teguritele nagu hind, jõudlus ja tootmise lihtsus on regulatsioonid, investeerijad ja muutuvad klientide eelistused pannud firmadele üha rohkem survet oma ökoloogilist jalajälge vähendada. Selles artiklis uurimegi kuidas jätkusuutlik tootearendus on kasulik ka ettevõttele ning kuidas saab jätkusuutlikkuse elemente ka ise tootearendusse kaasata.
Loe lisaks