Tüüpilised probleemid tootearenduses ja nipid nende ületamiseks
Tootearendus on üsna pikk ja võib kohati ka üsna keeruline olla ning seega pole sugugi haruldane, et ühes või teises etapis võib esineda takistusi. Isegi pika kogemusega tootearendajad ja leiutajad jäävad vahel hätta. Kui miski ei suju, võime tunda stressi, motivatsioon võib langeda ja meie progress võib aeglustuda. Samas aitavad probleemid meil ka asju teisest valgusest vaadata ja proovida erinevaid lahendusi, millele me ehk muidu mõelnud pole. Pole kahtlustki, et ka praegusel hetkel on mitmed uudsed ideed takerdunud mõne komistuskivi taha. See on ka põhjus, miks me otsustasime kirjutada enamlevinud probleemidest tootearenduse teekonnal ning pakkuda neile lahendusi.
Miks kasutada tootearendusfirmat?
Tootearendusest - Mis? Miks? Kellele?
Tahate teada šokeerivat fakti? Mitmete uuringute põhjal, kaasa arvatud Harvard Business Review, kukub 80-90% uutest toodetest läbi. Põhjuseid on selleks erinevaid, aga suurt rolli mängib selles kindlasti ka läbimõtlemata ja kiirustatud tootearendus. Aga mis see tootearendus on, miks seda vaja on ja kellele?