Agiilne vs. Klassikaline Tootearendus: Milline Valida?

Õige metoodika valimine on tootearenduses projekti edu seisukohalt ülioluline. Kaks populaarset metoodikat, mida on laialdaselt kasutatud, on traditsiooniline kose metoodika (waterfall) ja agiilne metoodika (agile). Mõlemal lähenemisviisil on omad eelised ja puudused ning nende mõistmine aitab sul valida oma projektile õige lähenemise. Aga vaatamegi siis üle, milles need metoodikad seisnevad, mis on nende plussid, miinused ja erinevused, ning kuidas valida õige metoodika oma projektile.
Loe lisaks

Innovatiivsete materjalide roll tootearenduses

Tootearendus on teadagi keerukas ja dünaamiline protsess. Ettevõtted tahavad luua innovaatilisi ja jätkusuutlikke tooteid ning sellega seoses on innovatiivsete materjalide roll tootearenduses märgatavalt kasvanud. Miks peaks ka sina olema kursis uudsete materjalidega? Millega peaks arvestama, kui soovid neid oma toodetesse integreerida? Loe edasi ja saad teada!

Loe lisaks

Jätkusuutlik Tootearendus: Rohelisema Tuleviku Rajamine

Jätkusuutliku tootearenduse tähtsus on märgatavalt tõusmas. Kuigi jätkusuutlikkus jääb veel sageli kaalukausil alla traditsioonilisematele toote teguritele nagu hind, jõudlus ja tootmise lihtsus on regulatsioonid, investeerijad ja muutuvad klientide eelistused pannud firmadele üha rohkem survet oma ökoloogilist jalajälge vähendada. Selles artiklis uurimegi kuidas jätkusuutlik tootearendus on kasulik ka ettevõttele ning kuidas saab jätkusuutlikkuse elemente ka ise tootearendusse kaasata.
Loe lisaks

Tüüpilised probleemid tootearenduses ja nipid nende ületamiseks

Tootearendus on üsna pikk ja võib kohati ka üsna keeruline olla ning seega pole sugugi haruldane, et ühes või teises etapis võib esineda takistusi. Isegi pika kogemusega tootearendajad ja leiutajad jäävad vahel hätta. Kui miski ei suju, võime tunda stressi, motivatsioon võib langeda ja meie progress võib aeglustuda. Samas aitavad probleemid meil ka asju teisest valgusest vaadata ja proovida erinevaid lahendusi, millele me ehk muidu mõelnud pole. Pole kahtlustki, et ka praegusel hetkel on mitmed uudsed ideed takerdunud mõne komistuskivi taha. See on ka põhjus, miks me otsustasime kirjutada enamlevinud probleemidest tootearenduse teekonnal ning pakkuda neile lahendusi.

Loe lisaks

Arhiiv

Update cookies preferences