3D-modelleerimine ja prototüüpimine: täiuslik paar tootearenduseks

Tänapäeva konkurentsitihedas ärikeskkonnas pole lihtsalt hea idee enam piisav. Kiirus, täpsus ja kasutajakesksus on tootearenduse võtmesõnad – ja siinkohal astuvad mängu 3D-modelleerimine ja prototüüpimine. Kui neid kahte targalt kombineerida, saavad ettevõtted luua paremaid tooteid madalamate kuludega. Nende kahe protsessi kooslus aitab vältida kulukaid vigu ning kiirendada arendusprotsessi.

Loe lisaks

Kliendilugu: Raab OÜ & Fjordfiesta — Sverre Fehn “Venezia 01” tooli taaselustamine

Norra disainiettevõte Fjordfiesta on tuntud oma oskuse poolest ühendada ajatu elegants ja moodne esteetika. Nende pühendumus innovatsioonile ja jätkusuutlikkusele on kindlustanud neile tugeva positsiooni disainimaailmas. Hiljuti võtsid nad ette unikaalse projekti: äratada ellu Sverre Fehni “Venezia 01” tugitool. See minimalistlik meistriteos, mis loodi 1962. aastal, jäi omal ajal masstootmata ja püsis pelgalt unistusena – kuni Fjordfiesta otsustas selle enam kui kuus aastakümmet hiljem ellu äratada.

Loe lisaks

Prototüübist masstootmisse - mida silmas pidada?

Otsus liikuda prototüüpimise etapist edasi masstootmisse võib olla hirmutav ja sellesse ei tohiks suhtuda liiga kergekäeliselt. Prototüübilt üleminek masstootmisele on tootearenduses oluline etapp, mis nõuab hoolikat planeerimist, põhjalikku testimist ning strateegilisi otsuseid tootmise ja tarnimise osas. Oled ettevõtja või tootearendaja, siis tea, et iga otsus, mille teed, võib olla määrava tähtsusega toote edukaks turule toomiseks ja kulukate tagasilöökide vältimiseks. Selles juhendis käsitlemegi iga etappi, mis on vajalik, et prototüübist masstootmisse jõuda.

Loe lisaks

Kliendilugu: Framery Smart Pods Vaikuseruumid

Meie tootearendusinsenerid tegid koostööd Soome ettevõtte Frameryga, vaikuseruumide valdkonna eestvedajaga, et asendada nende traditsioonilised lahendused uue generatsiooni innovatiivsete vaikuseruumidega. Need uusima tehnoloogiaga vaikusekabiinid on samaaegselt modernsed, funktsionaalsed ja keskkonnasõbralikud.

Loe lisaks

Agiilne vs. Klassikaline Tootearendus: Milline Valida?

Õige metoodika valimine on tootearenduses projekti edu seisukohalt ülioluline. Kaks populaarset metoodikat, mida on laialdaselt kasutatud, on traditsiooniline kose metoodika (waterfall) ja agiilne metoodika (agile). Mõlemal lähenemisviisil on omad eelised ja puudused ning nende mõistmine aitab sul valida oma projektile õige lähenemise. Aga vaatamegi siis üle, milles need metoodikad seisnevad, mis on nende plussid, miinused ja erinevused, ning kuidas valida õige metoodika oma projektile.
Loe lisaks

Arhiiv